Treinpisser

Hoe ziek moet je zijn om in een trein over een zitplaats heen te zeiken? Deze figuur is het in elk geval meer dan genoeg. Ik herinner me dat er nog niet zo lang geleden een figuur in de vuilnisbak van een machinist heeft gepist. Zou het misschien dezelfde zeikerd zijn? Blijkbaar hebben meerdere figuren hier een foto van gemaakt. De hand met de telefoon op de foto en degene die dat tafereel weer heeft vastgelegd.

De persoon in kwestie is in elk geval zwaar de lul wanneer hij herkend wordt. En wellicht voor de rest van zijn leven wereldwijd als treinpisser herkend worden. Net zoals zijn PVV-collega, maar die deed het in brievenbussen.

In een van de vele commentaren las ik “het IQ van een garnaal”. Maar ik vind dit een grove belediging voor de intelligentie van de garnalen. Zij zijn hoogbegaafd vergeleken bij dit figuur.

Vermoedelijk zal hij nog niet ergens aan het werk zijn. En na deze foto zal dat ook nooit gaan gebeuren.

De fotografen van dit tafereel mogen wat mij betreft ook meedelen in de straf. Ze vinden het blijkbaar maar al te grappig.

This entry was posted in Ergernissen and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

