Nog steeds gedoe met mijn nummermelding

Ruim een maand geleden had ik ineens een dode telefoonlijn. Het duurde maar een paar minuten, maar sinds dat moment werkt de nummermelding niet meer als daarvoor. Mijn telefoon gaf braaf de nummers aan. Was het een nummer dat onderdrukt is, dan zag ik “geen melding”. Maar ik kon in elk geval zien dat er gebeld was en hoe vaak.

Sinds de storing heb ik tig keer contact gehad met de KPN. Er is wel iets aan gedaan, maar het werkt nog steeds niet meer als ik gewend was. Mobiele nummers worden soms wel en soms niet weergegeven. Dat geldt ook voor vaste nummers. Het lijkt erop dat de KPN de software heeft bijgewerkt met een buggy nieuwe versie. Oftewel een versie die niet betrouwbaar werkt. Maar kom daar maar eens achter.

Intussen heb ik wel iets waar ik niet om heb gevraagd. Mijn nummer is nu wel zichtbaar voor anderen. En dat was nou niet de bedoeling. Ik had een verzoek ingediend om dat terug te draaien. Ik heb wel een brief gehad dat dat zou gaan gebeuren, maar dat is alweer anderhalve week terug.

Ik had KPN vanwege de betrouwbaarheid. Maar daarover ben ik intussen anders over gaan denken. Misschien ga ik wel overstappen naar een andere provider.

This entry was posted in Ergernissen and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Nog steeds gedoe met mijn nummermelding

  1. Koos Quark says:

    Samengevat: géén PVV, géén KPN, wél vleermuizen.

Leave a Reply

