Ziggo contact: vergeet het maar!

Omdat ik in een van de buurten woon waar Ziggo de boel afgelopen week omgegooid heeft, heb ik afgelopen maandag de TV-instellingen moeten wijzigen. Ziggo doet alsof alles daarna hetzelfde gebleven is, maar dat is dus niet zo. Op zondagavond kijk ik altijd Tatort. Tot vorige week kon ik daarbij de Duitstalige ondertiteling aanzetten. Handig om mijn talenkennis op peil te houden. Nu blijkt deze functionaliteit ineens niet meer beschikbaar te zijn.

Zoeken op de Ziggo-site om dit euvel te melden blijkt niet mogelijk. Ik word afgescheept met Tess, een zogenaamde elektronische helpdeskmiep, die blijkbaar alleen maar kan zeggen dat ze me niet begrijpt.

De mogelijkheden voor het melden van fouten zijn beperkt tot het zwarte beeld en strepen. Een optie “anders” is er niet.

Rest me nog een duur 0900-nummer dat morgen pas bereikbaar is. Per website iets melden kan blijkbaar niet. En nee, ik ben geen ziggo-beller. Gelukkig niet. Als een ding uitvalt wil ik niet een situatie hebben dat alles uitgevallen is.

Fijn dat er meer HD-zenders zijn. Voor meer geld uiteraard. Een groot deel boeit me niet want die extra zenders kijk ik niet. Ik wil wel de functionaliteit die ik had. Op aanvraag de ondertiteling. Die had ik en wil ik gewoon terug.

This entry was posted in Ergernissen and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to Ziggo contact: vergeet het maar!

  1. Koos Quark says:

    Das ist ja ganz: schändlich; skandalös; ungehört; gottverdammt; empörend; furchtbar; entsetzlich; unverschämt ; gräßlich ; abscheulich; schmählich; fürchterlich; scheußlich; unerhört ; himmelschreiend; grauenerregend ; schamlos ; verbrecherisch ; niederträchtig
    Noch einmal das, und es gibt ein neues zusätzliches Tatort! Das kann doch überhaupt nicht.

  2. Koos Quark says:

    Und was dem einen recht ist, ist dem anderen billig.

Leave a Reply

