Verstopplaats

Mijn schattige oppashondje Bamse is altijd erg blij als ik haar een kluif of een kauwstokje geef. Natuurlijk worden deze dingen nooit gelijk opgegeten. Ze moeten verstopt worden. Zo kom ik regelmatig een kluif in de bank tegen. Onlangs had mijn gitaarhoes een loge in de vorm van een kluif. En als ik een paar dagen naar mijn ouders ga, is het ook niet ongewoon om ineens een kluif bij me te hebben.

De nieuwste verstopplaats ontdekte ik afgelopen week, toen ik mij nog eens lekker in bed wilde omdraaien. Dat lag niet lekker. Er lag een kluif in mijn bed.

This entry was posted in Algemeen and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

