Die walvis ontging me even….

Grappig nieuwtje in het AD om te laten zien hoe de mobiel het leven van veel zich modern noemende mensen beheerst. Meneer zit rustig op zijn schermpje te kijken, terwijl er op amper een meter afstand een walvis opduikt.

Nog niet zo heel lang geleden was ik getuige van een soortgelijk tafereel, al was het in dit geval zo dat het gemiste object wraak nam. De betreffende persoon liep met zijn hoofd keihard tegen een paal. Natuurlijk niet zo leuk voor het slachtoffer, maar ik lag in een deuk van het lachen, en enkele omstanders met mij.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

One Response to Die walvis ontging me even….

  1. Koos Quark says:

    Vanochtend rondom de Jaarbeurs botste zo’n mobiel-actieve dame bijna tegen me op op het nieuwe Jaarbeurszeebrapad. Het liep net goed af, maar wat mij betreft had ze best mogen botsen want ze was een charmante dame.

Leave a Reply

