Insectenburgers bij de Jumbo

Onder de merknaam Insecta liggen ze sinds kort ook bij de Jumbo bij mij om de hoek in de winkel. Ik was erg benieuwd. Nu is het eten van insecten voor mij niets bijzonders meer. Ik had ze al geproefd voordat het insectenkookboek geïntroduceerd werd. Ze zijn best lekker. In mijn voorraadkast liggen ook buffalowormen en meelwormen. Mijn sprinkhanenvoorraad moet ik weer aanvullen.

Afgelopen week heb ik voor het eerst een insectenburger van de Jumbo gegeten. Hoewel hij goed te eten is en zelf wel lekker, vind ik het wel jammer dat er alles aan gedaan is om de insecten in het product onzichtbaar te maken. Waarom zou je? als je weet dat je een insectenburger eet, waarom dat dan verstoppen?

Overigens heb ik onlangs voor het eerst in een restaurant rijstballetjes met sprinkhaan gegeten. Ik Le:en in Utrecht staat deze op de kaart. En er wordt geen moeite gedaan om de sprinkhaan te verbergen.

This entry was posted in Algemeen and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Insectenburgers bij de Jumbo

  1. Koos Quark says:

    Αὐτὸς δὲ ὁ Ἰωάνης εἶχεν τὸ ἔνδυμα αὐτοῦ ἀπὸ τριχῶν καμήλου καὶ ζώνην δερματίνην περὶ τὴν ὀσφὺν αὐτοῦ· ἡ δὲ τροφὴ ἦν αὐτοῦ ἀκρίδες καὶ μέλι ἄγριον, staat er gesch.even, dus je hebt de Zegen van Boven!

Leave a Reply

