U bent hier eerder geweest….

Vandaag was ik met een vriendin even de stad in geweest. Normaal vermijd ik het centrum op piekdagen, maar vandaag was dus een uitzondering. Ze wilde de nieuwe Iphone hebben, en daarom ging ik met haar de T-mobile winkel in. De verkoper was zeer behulpzaam, en merkte ineens op dat ik een bekend gezicht had. U bent hier eerder geweest. Op dat punt moest ik hem teleurstellen. Ik ben nog nooit in een mobieltjeswinkel geweest. Wat heb ik daar in vredesnaam te zoeken als het laatste wat ik zou willen een mobieltje is?

Uiteraard ben ik wel benieuwd wie er dan op me lijkt en wel een mobieltje koopt. Als iemand mij daarin meent te herkennen, weet dan dat ik het niet was.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

