Telegraaf en facebook blokkeren op mijn wifi

Jaa! Ik ben helemaal gelukkig met mijn nieuwe Fritzbox modemrouter. Razendsnel internet. Ik kan heel snel surfen. En nog beter, ik kan sites blokkeren. Zo is het bij mij niet mogelijk om naar telegraaf.nl te surfen als je via mijn modem surft. Facebook evenmin. Prima als gasten mijn wachtwoord voor de wifi willen, maar dan zonder facebook-gemier. Niemand gaat toch ergens op bezoek vanwege de wifi?
Zonder online geouwehoer is het gelijk weer een stuk gezelliger.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

One Response to Telegraaf en facebook blokkeren op mijn wifi

Leave a Reply

