Kat in de zak

Nu de herfst eindelijk stevig op gang is, kan ik eindelijk genieten van de prachtige paddestoelen. Ook hier in de tuin vond ik een opvallend exemplaar. Geen idee welk merk het is, maar ik vond het de moeite waard om mijn rugzak even neer te zetten, mijn camera uit te pakken en een plaatje te schieten.

Ik was amper bezig of ik had ineens letterlijk een spreekwoord naast me staan. Juist ja. Letterlijk een kat in de zak. Ik was nog het meest verbaasd vanwege het feit dat het de tijgerkat uit de tuin was, en niet de rode kater, die me vrijwel dagelijks “aai mij!” toeschreeuwt. Natuurlijk op zijn kats.

This entry was posted in Foto and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

