Choco-scheet

Als ik het AD moet geloven bestaat er nu een pil die je scheet naar chocolade laat ruiken. Ik herinner me een stripje van Hein de Korte waarin een uitvinder “de frisse wind” heeft uitgevonden. Een pilletje dat je scheten heerlijk laat ruiken. De choco-pil valt blijkbaar in dezelfde categorie.

Nu bestond er al ondergoed met een filter (uiteraard Japanse uitvinding) om de lucht teniet te doen, maar het geluid moest je maar voor lief nemen. Ik vermoed dat het akoestische probleem nog steeds niet is opgelost. Of de geur ook werkelijk naar chocolade ruikt moet de test maar uitwijzen. De pillen kun je hier bestellen. Misschien iets voor de “veestdagen” ? Hilarisch trouwens dat er blijkbaar iets op TV over is geweest.

Ze zijn er blijkbaar ook voor huisdieren.

This entry was posted in Algemeen and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to Choco-scheet

  1. Koos Quark says:

    Begrijp ik het goed dat je dus verschillende lekkere geurtjes kunt bestellen?

  2. Koos Quark says:

    Dat de output correleert met de input, merk ik altijd weer heel bewust als ik gedwongen ben in het buitenland de input te wijzigen, hetgeen dus zo zijn repercussies heeft op de output.

    Hebben ze ook vanille? Het lijkt wel een ijssalon, maar dan dus aan de outputkant.

  3. Koos Quark says:

    Lopen we bij “geurloos” niet het risico dat we de output voor input gaan aanzien?

  4. Koos Quark says:

    Maar dan zijn er nog die vormen van output die leiden tot straatgerelateerde overlast waarover de oppassende burger vreselijk kan uitglijden.

Leave a Reply

