Weer gedraaid in een repaircafé.

Gisteren was ik even “uitgeleend” door repaircafé Utrecht Oost aan het nieuw opgestarte repaircafé in de Vogelenbuurt. Het was het derde repaircafé waar ik mee ging draaien. Het blijft een leuke bezigheid.

Het team van dit café is nog niet zo omvangrijk als de club die ik in Oost ken. Ook had ik mijn twijfels over de tijd. Als je op zaterdag om 10 uur begint, heb je aardige kans dat klanten niet komen omdat ze nog in bedje liggen. Dat viel mee. We hadden een aantal lampen, een naaimachine, een cd-speler, een deskjet-printer, een dekbedhoes en een broek te repareren. Bijna alles is gelukt. Maar ook hier had ik kenbaar gemaakt dat ik beslist niet gefotografeerd wil worden, net als in het andere repaircafé. Of beter gezegd, waar dan ook….

Oost draait al een aantal jaren. Daar heb ik al zo’n 30 keer gedraaid. Daar gaan we altijd van start om 14.00. Ook daar draaien we drie uur. Daarna ben ik bekaf. Gisteren stopten we om 13.00. Ik had nog langer kunnen doorgaan. De rest van de dag was ik nog aardig productief.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

