Sex-repaircafé?

In het repaircafé waar ik al enige jaren meedraai, is het een soort running gag. We zijn benieuwd wanneer iemand het aandurft om een sex-speeltje te laten repareren. Bijna was dat gebeurd. Een van mijn vriendinnen vond het een hilarisch idee om de eerste te zijn. Hoewel het eindelijk leek te gaan gebeuren, heb ik haar toch maar aangeraden om dat maar even niet te doen. Ik wist namelijk niet bij welke repairder ze terecht zou komen. Ik heb er niet zoveel moeite mee, maar hoe zou dat zijn met de rest?

Daarom heb ik maar even een privé repaircafé georganiseerd met één klant en één reparatie. En dit is ‘m dan.

De reparatie was niet moeilijk. Wat contactjes schoonmaken en het bedspeeltje deed het weer als vanouds. Of ik die dingen ook van vreemde klanten zal gaan repareren in het repaircafé, dat weet ik nog steeds niet. Misschien moet ik er een website over opzetten 🙂

This entry was posted in Algemeen and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Sex-repaircafé?

  1. Koos Quark says:

    Mogen ze dan alleen gebruikt zijn mét, of mogen ze ook gebruikt zijn zónder?

Leave a Reply

