Nee he….

Gisteren wilde ik even voor een onderdeeltje naar de Vinkenburgstraat in Utrecht. Op de Loeff Berchmakerstraat hoorde ik ineens een teringherrie. Iemand deed een krampachtige poging om te zingen. Op het Neude zag ik ineens waar die herrie vandaag kwam. Een vreemd figuur in korte broek met een petje en een messing scheepstoeter was de bron. Voor de oliebollenkraam stond hij afwisselend oliebollen aan te prijzen en een poging te doen om een aria te zingen. Het bleef bij een poging.

Ik vraag me zeer af of dit tafereel de oliebollenverkoop ten goede kwam. Daarnaast was het me onduidelijk of de kraam deze flapdrol ingehuurd had of dat deze spontaan was komen opdraven. Ik hoop het laatste.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

