Twee slachtoffers in mijn buurt van het neergeschoten MH 17 vliegtuig

Ik loop dagelijks naar de bushalte aan het Neude. Enkele dagen geleden passeerde ik een herdenkplaats met bloemen. Het bleek een huis waar een slachtoffer gewoond heeft. Ineens kwam de ramp wel heel dichtbij, hoewel ik haar niet kende.
Vandaag zag ik in het NRC een fotoreportage over plaatsen waar slachtoffers geleefd hebben. Er kwam nog een plek voorbij die ik ken. Er blijkt iemand van een coffeeshop omgekomen te zijn. Ook deze persoon kende ik niet omdat ik nooit in coffeeshops kom. Maar toch… Zo worden ze meer dan een gewoon schokkend bericht.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

One Response to Twee slachtoffers in mijn buurt van het neergeschoten MH 17 vliegtuig

  1. Koos Quark says:

    Ik had ook al even stil gestaan voor Andersom.

Leave a Reply

