PostNL klacht indienen

Omdat mijn buren en ikzelf regelmatig post van anderen in de bus krijgen, vond ik het weer eens tijd voor een klacht. Nu snap ik ook wel dat dat niet echt iets uithaalt. De laatste keer was het een kwestie van een excuusbrief, die overigens ook weer bij een van mijn buren in de bus werd gestopt. Verbetering ho maar dus. Wanneer stoppen ze bij PostNL of hoe de posterijen nu ook weer heten met het contracteren van halve analfabeten?

Ik probeerde op de site iets te vinden over klachten. Er was iets van klantenservice te vinden, maar niets over klachten. Klantenservice dan maar. Je kunt daar een zoekwoord intikken. Leuk. “Klacht” ingetikt en een enter. “Wat vervelend dat u een klacht heeft. Ga door naar klantenservice”. Daar zat ik dus al.

Uiteindelijk lukt het dan om iets te vinden waarmee ik een mail kan versturen met mijn klacht. Wel krijg ik steeds weer dat irritante cookie-gedoe. Waarom moet ik die stomme cookies hebben om gewoon een klacht in te dienen?

Ben benieuwd wat ze van mijn formulering vinden:

Regelmatig krijgen mijn buren en ik elkaars post. Ook komt het voor dat de post van een totaal andere wijk in mijn bus gestopt wordt. Wanneer stoppen jullie nou eens met het recruteren van halve analfabeten of totaal ongeinteresseerde bezorgers, die voor een hongerloontje de boel afraffelen?

De bevestiging is binnen. Die is tenminste dan niet verkeerd bezorgd.

This entry was posted in Algemeen, Ergernissen and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to PostNL klacht indienen

  1. Koos Quark says:

    Is bij de bevestiging ook bevestigd dat degene bij wie de klacht is binnengekomen niet per ongeluk ook zelf een h.a. is?

Leave a Reply

