WK-vrij eten

Vandaag moest ik voor mijn werk in Zoetermeer zijn. Zoals gebruikelijk gingen mijn stagiaire en ik voor de lunch op zoek naar een plaatselijk eettentje. Helaas was dat niet WK-vrij en bovendien was er een teringmuziek. Er was al een serveerster gekomen, dus weggaan leek wat moeilijk. Gelukkig was er met de bestelling van hun brood misgegaan. Dus dat was een goede escape. Iets verder in het winkelcentrum was er een Surinaams winkeltje. Dat er niet gepind kon worden, vonden we niet zo erg. Even pinnen bij de AH verderop en we konden heerlijk broodjes pom en bakkeljauw eten. En nog zonder achtergrondmuziek en WK-zooi ook. Het zaakje is trouwens in winkelcentrum Meerzicht in Zoetermeer. Zeer aan te raden en absoluut niet duur.

Grappig dat ik gisteren in Trouw iets las over een lunchroom die mikte op voetbalhatende klandizie. WK-vrij eten. Bijna hadden ze jus d’orange van het menu gehaald, maar toch maar niet. Die sinaasappels kunnen er ook niets aan doen dat ze oranje zijn.

This entry was posted in Algemeen and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to WK-vrij eten

  1. Koos Quark says:

    Even Apeldoorn bellen zodra het volle maan wordt?

Leave a Reply

