Wubbo Ockels overleden

Het zat er min of meer aan te komen, maar toch nog onverwacht is Wubbo Ockels overleden. Hoewel ik hem nooit persoonlijk ontmoet heb, had dat wel gekund. In de jaren 80 woonde hij in Maastricht en was zijn adres onderdeel van mijn krantenwijk. Natuurlijk hoopte ik hem ooit een keer tegen te komen. Dat is echter nooit gebeurd. Het kaartje voor het nieuwe bezorgadres met W.Ockels heb ik bewaard. Het zit nog ergens in een oude schoolagenda geplakt. Zelfs het adres heb ik onthouden…

Afgelopen nacht hoorde ik een interview met zijn vrouw en dochter. Ook zij zagen hem vaak niet omdat hij voor de een of andere training in het buitenland was.
Ik wens hen veel sterkte toe met dit verlies.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

