Twitter met de AIVD

Als je dan toch geen zinnige antwoorden krijgt in verband met staatsgeheimen, waarom dan zinnige vragen stellen? Jammer dat ik het te laat hoorde, want onzinnige vragen a la “kunnen jullie door een waterkraan”, daar ben ik erg goed in. Ik had graag meegedaan aan deze onzin. Een twitter-account heb ik ook nog wel ergens weggestopt. Twitter vind ik overigens een onzinnig medium. Ooit heb ik een account gestart, om te zien wat het is. De zin heb ik er nooit van in kunnen zien. Tot gisteren. Maar helaas, gemist…

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

One Response to Twitter met de AIVD

  1. Koos Quark says:

    Help, ze zitten achter me aan, ik moet toch meer pauzes inlassen tussen de onderdelen van mijn bewust gespleten persoonlijkheden:

    http://www.security-informatics.com/content/4/1/7

Leave a Reply

