Zeldzaam exemplaar

Ondanks dat vrijwel iedereen tegenwoordig vrijwel permanent met een mobiel lulijzer loopt te sjouwen, was ik van dit zeldzaam exemplaar zeer gecharmeerd. Ook in Zwolle bij winkelcentrum Holtenbroek.

Wat was het een mooie tijd toen de wereld nog niet vergeven was van lulijzers. Afgelopen dinsdag in de trein een hele reis lang ene Berend aan zitten horen, die het over KPI’s had en blijkbaar zijn kantoor naar de coupé had verplaatst. Ik wil de verhalen van de Berends en consorten niet horen. Bepaalde dingen waren zelfs vertrouwelijk.

Een tijd geleden in de sneltram naar Nieuwegein een gesprek ongewild meegevolgd. Het betrof een jongeman die tegen een maat aan zijn lulijzer verslag deed van zijn nieuwe vlam. “Nee het is geen slet hoor. Ik heb al van alles met haar gedaan, maar mijn @#$% heb ik er nog in niet in mogen stoppen”. Vandaar mijn heimwee naar de tijd dat die dingen er gewoon niet waren. En dan had de persoon in kwestie zijn uitglijder hier dan ook niet kunnen teruglezen.

This entry was posted in Algemeen, Foto and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Zeldzaam exemplaar

  1. Koos Quark says:

    Dus hij mag nu zijn eigen …….. in zijn eigen …. stoppen?

Leave a Reply

