Den Haag

Uitgerekend vandaag mocht ik voor mijn werk naar een apotheek aan de Korte Poten. Dat is heel dicht bij het binnenhof. Uiteraard zijn mijn stagiaire en ik daarom daar een kijkje gaan nemen.
Het bleek wat tegen te vallen met betrekking toy het kamerleden spotten. Alleen een van de grootste minkukels van de kamer kwam met een rolkoffer langs. Graus van de PVV. Schichtig keek hij om zich heen en maakte zich zo snel mogelijk uit de voeten.
Jammer! Geen Wilders met gorilla’s, Rutte of een bekakte Nepperus (die ik nooit serieus kan nemen).

Op het binnenhof waren wat cameraploegen bezig om iemand in een deuropening te filmen. Even later werd er door de omstanders geapplaudisseerd. Geen idee waarvoor.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

