Afluisteren

Goh, we blijken onszelf af te luisteren en de rapporten zonder probleem over te dragen aan de NSA. Niet echt slim van Plassterk om dat zonder problemen gewoon maar te doen. Vreemd dat Hennis op de hoogte was, maar haar collega niet te hulp kwam. Ze liet hem doodleuk in de val lopen.

Ongetwijfeld zal Plassterk er nooit over hebben nagedacht dat een twintiger uit de States hem in de problemen zou brengen. Mogelijk zal ditzelfde lot Hennis te wachten staan. De kamer verkeerd voorlichten is een doodzonde. De kamer niet inlichten ongetwijfeld ook.

Misschien dat het Hubrecht-lab in Utrecht Plassterk wel weer terug wil hebben. Maar eerst maar eens wachten wat het debat volgende week gaat opleveren. Toevallig ben ik dan ook in Den Haag. Misschien dat ik dan nog iemand onderweg naar mijn bestemming peentjes zie zweten.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

3 Responses to Afluisteren

  1. Koos Quark says:

    Hoe gaat dat toch in de hoofden van de ministers? Zouden ze hun eigen gedachten wel nog afluisteren?

  2. Koos Quark says:

    Ik ben een goede Nederlander: Ik heb gisteren de hele dag mijn eigen gedachten afgeluisterd en daarna ben ik helemaal vergeten dat ik dat gedaan heb.

  3. Koos Quark says:

    De aanbevolen literatuur:

    Greenwald, G. (2014). De afluisterstaat; Edward Snowden, de NSA en de Amerikaanse spionage- en afluisterdiensten. Amsterdam: Lebowski Publishers.

Leave a Reply

