Allemaal niet…

Ik las een aantal lijstjes van kaskrakers van het afgelopen jaar. Het schijnt dat de film “the Hobbit” aardig wat heeft binnengesleept. Verder was er nog een aantal films op dat lijstje, waarvan ik de namen niet eens heb kunnen onthouden.
Erg grappig.
Aan al die records heb ik 0,0 bijgedragen. Ik ben niet naar de bioscoop geweest. Vorig jaar niet, het jaar daarvoor niet en ook in 2012, 2011 en 2010 niet.

Er zijn weinig films die me echt kunnen boeien. Een naam van een bekende acteur herken ik nog net. Maar het gezicht? Geen flauw idee. Het boeit me in het geheel niet.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

