Google blokkeert mailadres voor anti-islamsticker

Een teleurstelling voor Blondie. Het mailadres voor het aanvragen van zijn anti-islamsticker is door google geblokkeerd. Uiteraard is hij niet voor een gat te vangen en is er intussen een nieuw adres aangevraagd bij een andere club.
Eigenlijk vraag ik me af of Twitter niet dezelfde huisregels als Google heeft. Dan zou het twitter-account van Blondie toch ook geblokkeerd kunnen worden. En wie maakt deze sticker voor Blondie? Zou die sticker ook niet als haatzaaiend betiteld kunnen worden? De boodschappen zijn even opruiend als de rest van zijn programma, voor zover je dat een programma kunt noemen.

Overigens denk ik over een tegenactie. We kunnen er van uit gaan dat een groot deel van de Nederlanders het Arabisch niet kunnen lezen. Ik kan het Arabisch zowel lezen als schrijven. Het lijkt me uiterst lollig om een sticker in omloop te brengen met de tekst “Wilders is een leugenaar. De PVV is een kankergezwel van de samenleving”. Als ik dat in het Arabisch doe en deze verspreid onder het mom van “Wilders-sticker” kan ik Wilders-sympatisanten lekker in de waan laten dat ze de anti-islamsticker aan het plakken zijn. Lijkt me schitterend. Peroxietje zal geen peroxide meer nodig hebben als hij hier achter komt. En het Arabisch sprekend deel van Nederland zal op zijn beurt niet meer bijkomen van het lachen.

Mocht hij met een rechtzaak komen, dan kan aangevoerd worden dat het inderdaad een Wilders-sticker is. Zijn naam staat er op, alleen een iets andere boodschap.

Overigens heb ik de sticker nog nergens zien plakken. De bekende “verboden voor Wilders-sticker” zie ik regelmatig. In mijn geboorteplaats ben ik verantwoordelijk voor twee stickers op twee lantaarnpalen. Ze zitten er al meer dan een jaar en niemand heeft ze er nog proberen af te halen.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

