Triple nee

In een ver verleden heb ik nog gewerkt bij de Rabo. Ooit was ik daar trots op. Na het nieuws van gisteren niet meer, hoewel ik er een leuke tijd heb gehad.

Het nieuws van gisteren over de fraude met de libor en euribor herinnerde me aan een uitspraak van een toenmalige collega. Of het waar is weet ik niet. In Portugal schijnt de Rabobank anders te heten. Het schijnt te zijn dat het zoiets is als schurkenbank. Ik heb het niet op Google translatie bevestigd kunnen zien. Rabo is onder andere “staart”.

Na het schandaal van gisteren is dat wat mij betreft bevestigd. Ook in het Nederlands.

This entry was posted in Algemeen and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

