DWDD

Zelden kijk ik DWDD helemaal uit. Na “de tv draait door” gaat de zender snel om naar het nieuws. De muziek kan me meestal niet bekoren.
Vandaag was dat even anders. Michael Prins was er. Zelf lette ik vooral op de cellist achter Michael. Hij is naast cellist ook de arrangeur van de muziek. En ja, hij is ook een van mijn beste vrienden. Ik ben trots op hem. Leuk dat Nico Dijkshoorn even de aandacht op hem vestigde.

Zojuist kreeg ik nog een foto toegestuurd, waarbij hij Mathijs van Nieuwkerk achter de tafel parodieerde. Die zal ik voor mezelf houden. Ik heb genoten van het optreden. Helaas maar één minuut.

This entry was posted in Algemeen and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

