Zwetsprijs voor Halve Zoolstra

VVD-fractievoorzitter Halve Zoolstra heeft van een kinderjury de zwetsprijs toegekend gekregen. Een beetje flauw was wel dat hij de prijs niet in ontvangst wilde nemen. De kinderjury kan ik wel begrijpen. Ik heb de Algemene Beschouwingen enkele uren met de nodige ergernis zitten bekijken. De betreffende spreker lukte het uitstekend om een hele tijd aan het woord te zijn zonder iets te zeggen.

Slechts eenmaal heb ik hem op een zinvolle opmerking kunnen betrappen. Na de scheldpartij van Wilders gaf Zoolstra aan dat het niveau nu alleen maar omhoog kon. Zelden ben ik het met een VVD-er eens, maar op dit punt moest ik hem gelijk geven.

This entry was posted in Politiek and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

