Brief van Greenpeace

Het lijkt gelukt. Vandaag kreeg ik een brief van Greenpeace met de bevestiging dat mijn donateurschap is stopgezet. Aan de telefoon (het kostte me aardig wat tijd om erdoor te komen) heb ik duidelijk uitgelegd dat de eenzijdige verhoging de reden was van mijn stopzetting. Verder heb ik aangegeven dat ik bij het opstappen van de directie misschien wel weer opnieuw donateur wilde worden.

Er werd nogal wat op mijn gemoed ingepraat, met het kennelijk doel om terug te komen op mijn besluit. Maar ik ben sterk gebleven. Ik ben donateur af.

Nu maar eens kijken of ik van een andere club donateur kan worden. Eentje die wel tevreden is met de donatie die ik in gedachten heb, en dat niet automatisch verhoogt. Zou het een idee zijn voor banken om een donatie via een automatische incasso op een vastgesteld bedrag te zetten? Even een wijziging in de software. Probeert een club meer in te pikken dan wordt dat automatisch geweigerd.

This entry was posted in Algemeen and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Brief van Greenpeace

  1. Koos Quark says:

    Heeft onze Minister van VenJ al gereageerd op het voorstel om clubs die automatisch verhogen automatisch naar rato een boete te laten betalen via hun bank?

Leave a Reply

