Beledigen met een toiletblokje

Wanneer ik een toiletblokje koop, is een belediging wel het laatste waar ik aan denk. Het enige waar ik op let is of ik de geur prettig vind. Toch is de Oekraiene beledigd door toiletblokjes. Er waren van die Witte Reus blokjes te koop met vrolijke kleurtjes. Blijkbaar zat blauw-geel daar ook bij. En laat dat nou net de kleuren van de Oekraiense vlag zijn.

Uiteraard heb ik even gekeken naar de kleurtjes in mijn pot. De Oekraiene zal ik met de mijne in elk geval niet beledigen. Ongetwijfeld wel een ander land, maar dat heb ik nog niet gevonden. Kennelijk vond ik de geur niet te harden of waren ze reeds uitverkocht bij het Kruidvat.

Ik stel voor om blokjes te maken in de kleuren oranje wit blauw, de kleuren van de prinsenvlag. Dan voelt de PVV zich beledigd. Dan zullen er voor de eerste keer in de geschiedenis kamervragen gesteld gaan worden over de kleuren van een toiletblokje.

This entry was posted in Onzin, Politiek. Bookmark the permalink.

One Response to Beledigen met een toiletblokje

  1. Koos Quark says:

    Doe maar niet rood met wit, want dan beledig je de stad Utrecht.

Leave a Reply

