Huwelijk gered

Nooit had ik kunnen bevroeden dat ik dit nog ooit zou kunnen zeggen, maar vandaag heb ik een huwelijk gered. Mijn benedenburen zijn vandaag getrouwd. De buurvrouw zou vanuit haar ouders naar de plek waar het zou plaatsvinden vertrekken. Mijn buurman was aardig nerveus, en ik heb hem dus de nodige keren aan de deur zien kijken totdat zijn vrienden hem zouden komen oppikken. Dat gebeurde dan ook op een gegeven moment.

Ik ging kort daarna mijn glas in de glasbak gooien. Daarbij kreeg ik ook nog een glassplinter in mijn hand. Een of andere idioot had iets op de bak stukgeslagen en ik kwam dus in een splinter terecht toen ik een dekseltje van een potje even op de bak wilde leggen. Gelukkig ging de splinter er makkelijk uit, maar het bloedde hevig. Snel naar huis dus terwijl ik het bloed van mijn hand likte.

Toen zag ik iets hangen aan de fiets van mijn benedenbuurvrouw. De hoes met het trouwpak van mijn benedenbuurman. Snel met mijn niet gewonde hand de hoes naar binnen gehaald en terwijl ik snel even een theedoek om mijn hand gebonden had, probeerde ik mijn buurman te bellen. Na de derde poging nam hij gelukkig op. Ze maakten snel rechtsomkeert om het pak op te halen. Gelukkig.

Tja, zo heb je zelf niets met relaties en trouwen en dan bied je nog per ongeluk een onmisbare bijdrage aan het huwelijk van een ander.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

One Response to Huwelijk gered

  1. Koos Quark says:

    In de mooiste nacht van buurmans leven heeft buurman het pak toch niet meer nodig, dus ze leven vast nog lang en gelukkig. En als ik jou van dat dekseltje de STL-code geef, kun je dan een 3D-print maken van dat dekseltje?

Leave a Reply

