Boycot olympische spelen

De Russische beslissing om de omstreden anti-homowet in de praktijk te brengen, ook tijdens de Olympische Spelen, is een prima kans om tegengas te geven. Waarom niet massaal wegblijven? Laat Poetin toch lekker het geheel in zijn uppie uitzitten. Dat zou pas echt een gigantische middelvinger naar Rusland zijn.

Kennelijk durven we dat niet vanwege “de grote belangen”. Als er geld in het geding is, zijn mensenrechten ineens niet meer van belang.

This entry was posted in Politiek. Bookmark the permalink.

7 Responses to Boycot olympische spelen

  1. Koos Quark says:

    Ook al is een levend standbeeld neerzetten nog geen Olympische sport, ik zal dit jaar als levend standbeeld de Olympische Spelen boycotten.

  2. Koos Quark says:

    Ook vandaag doe ik mee aan de boycot. Ik vlieg dus vandaag niet naar North Carolina.

  3. Koos Quark says:

    Ik hou het nog steeds heel goed vol: Ook vandaag heb ik niet aan de verleiding toegegeven om naar North Carolina te vliegen. Voor alle zekerheid ben ik ook uit South Carolina weggebleven (voor het geval dat bestaat). Bestaat er trouwens een South Carolina?

  4. Koos Quark says:

    Ik heb het ontdekt, er bestaat inderdaad ook een South Carolina: https://en.wikipedia.org/wiki/South_Carolina
    Maar ook daar ga ik dus niet naar toe. Ik leg een heel cordon sanitaire om North Carolina heen, dus ik vermijd ook alle omliggende staten. Safety first!

  5. Koos Quark says:

    Toch wel jammer dat ik nu niet meer naar Nashville, Tennessee kan, want in het diepste geheim ben ik een enorme fan van country en bluegrass. Maar gelukkig gaat het in eigen land weer heel goed met de H ollandsche E enheids MA atschappij.

Leave a Reply

