3D printer

Gisteren toen ik thuis kwam was er gebeld. Mijn 3D printer die ik had besteld was binnengekomen. En nu staat er dus een doos in mijn huiskamer met 3D printer Velleman K8200. In de doos zitten een hoop zakjes met inhoud die nog het meest aan meccano doen denken.
Een bouwinstructie zit er niet bij. Die mag ik zelf van internet downloaden en uitprinten. Dat is deels gedaan. Verder was er nog een speciaal tangetje nodig om veerringetjes te spreiden. Dat heb ik vanmiddag even gekocht.

Eigenlijk had ik hem half augustus verwacht. Ik heb eerst nog een hoop andere dingen te doen alvorens het pakket in elkaar te zetten. Maar de instructies zijn meer dan duidelijk. Ben heel benieuwd. Ongetwijfeld ga ik foto’s van het bouwproces online zetten.

This entry was posted in Algemeen and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to 3D printer

  1. Koos Quark says:

    Moet ik dan geen 3D-beeldscherm hebben om het goed te kunnen zien?

Leave a Reply

