Balalaika laat zijn eerste geluiden horen

Eindelijk heeft mijn contrabas-balalaika drie snaren. De losse gestemde snaren klinken als volgt. Nu nog de kam op de juiste hoogte brengen, afwerken en lakken. Dan is een bouwproces van meer dan een jaar voltooid.

This entry was posted in Algemeen, Foto. Bookmark the permalink.

3 Responses to Balalaika laat zijn eerste geluiden horen

  1. Bram says:

    Hoi Mispunt, wat gaaf dat je een contrabas balalaika hebt gebouwd! Ik ben op zeer korte termijn op zoek naar zo’n bas die ik zou kunnen lenen/huren voor de opnames van een videoclip. Hoe zou ik jou hier over kunnen bereiken, anders dan via zo’n comment? Je kan me ook mailen op realiteitsreiziger at gmail punt com. Thanks, Bram

Leave a Reply

