Reclamebezorger negeert mijn sticker

Ik heb al jaren een NEE NEE-sticker op mijn brievenbus. Die leek zijn werk prima te doen. Kennelijk is er een wisseling geweest van de bezorger, want de sticker wordt nu dus genegeerd. Vandaag vond ik reclamezooi in mijn bus. Daar heb ik een prima oplossing voor. Op de folder stond een adres van de adverteerder. Folder beschreven met NEE-NEE-sticker = GEEN RECLAME. In een envelop gestopt, adres erop geschreven en zonder postzegel op de bus. De adverteerder krijgt de zooi met strafport. Helaas zat er geen antwoordnummer bij. Daar is nog een leukere oplossing voor. Gooi al je oude papier in een grote doos, baksteen erbij en doos sluiten. Antwoordnummer erop met het adres van de afzender. Als je dat maar massaal genoeg doet, is het snel opgelost met die ongevraagde zooi.

This entry was posted in Algemeen and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

