Vreemd begin van het nieuws

Hugo Chavez is overleden. Ik zou dus verwachten dat het nieuws daarmee zou openen. Maar nee hoor. Dat was een doping-verhaal van Boogerd. Dit was echter absoluut niet interessant en zeker geen nieuws. Hoogstens slecht nieuws voor de aanleverende apotheken.
Gelukkig was er ook een uitzondering. Mijn krant, de Trouw, bracht wel Chavez op de voorpagina. Helaas vindt mijn andere krant, het NRC, het nodig om de hele voorpagina met Boogerd te bezoedelen. De sportpagina’s zijn wat mij betreft maar voor één ding bruikbaar: als kattebakvulling. Bij gebrek aan een kat gaat de zaak echter ongelezen de papierbak in.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

One Response to Vreemd begin van het nieuws

  1. Koos Quark says:

    Sommige krantenkaternen dienen dan wel af te sluiten met de opmerking: “Denk niet bij het laatste vel degene na mij redt zich wel en gelieve géén schijt te hebben aan dit vriendelijke sociale verzoek.”

    Groetjes, Koos Quark

Leave a Reply

