Wandelen in Doorwerth


Lang geleden was ik ooit in Doorwerth geweest. De reden was iets minder, namelijk een begrafenis. Afgelopen vrijdag was er een vrolijkere reden. Mijn buurvrouw was een van de vleermuizen in een kindervoorstelling in kasteel Doorwerth, en vroeg me of ik zin had om haar hondje te vermaken in het bos. Met een vriendin heb ik daar heerlijk gewandeld in het bos. Het hondje vond het ook heerlijk. Lekker door de dikke pakken bladeren banjeren en regelmatig het zo geliefde zoek-de-bal-spelletje spelen.

Het gebied is erg stil voor Nederlandse begrippen. Natuurlijk hoor je in de verte wel een weg, maar vergeleken bij andere gebieden is dat niets. Blijkbaar komen er niet al teveel mensen wandelen, of degenen die er komen wandelen zijn erg netjes. Zwerfvuil hebben we gelukkig niet gezien. Wel de meest fantastische vormen in bomen en gebladerte, die af en toe zelfs aan aliens doen denken.

This entry was posted in Foto and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Wandelen in Doorwerth

  1. Koos Quark says:

    So alien
    the form
    you made me see
    just hear
    it is
    the sound of silence.

    Groet, Koos Quark

Leave a Reply

