Korting op thuiszorg

Dat er bezuinigd gaat worden op de thuiszorg verontrust me. Er wordt te makkelijk gedaan over mantelzorg. Zelf ben ik ruim een jaar mantelzorgster geweest van mijn beste vriend. Hoewel ik het zo weer gedaan zou hebben, herinner ik me nog terdege hoe zwaar het was. Ik deed het namelijk naast mijn gewone werk, totdat ik de twee niet meer kon combineren. Ik kreeg van mijn baas de mogelijkheid om mantelzorgster fulltime te kunnen spelen.

Zonder aanvullende thuiszorg was dit nooit gelukt. De minister kan wel denken dat ze de thuiszorg kan afschuiven op mantelzorgers. De mantelzorgers hebben vaak ook nog gewoon werk.

This entry was posted in Politiek and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Korting op thuiszorg

  1. Koos Quark says:

    Wees allemaal solidair en kom op maandag 4 februari van 16-18 uur naar MeetingDisctrict, Blokhoeve 2a Nieuwegein, nabij tramhalte Zuilenstein.

    Koos Quark

Leave a Reply

