Oogontsteking

Sinds gisteren doet mijn rechteroog pijn. Ik ben tevens een beetje lichtschuw. Vandaar dat ik vanochtend even bij de huisarts ben langs geweest. Net als de vorige keer kreeg ik een oogzalf (chlooramphenicol) die ik zonder lens in mijn oog moet aanbrengen. Prettig is anders, maar het voelt al ietsje beter. Hopelijk kan ik met kerst weer mijn lens in.

Hoe de pijn is ontstaan weet ik niet. De huisarts stelde vast dat er een kleine beschadiging aan het hoornvlies is. Ze heeft een kleurtje met een speciaal strookje langs mijn oog gehaald, waardoor de beschadiging gekleurd werd.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

