Uitwaaien


Ik ben net terug van een zandstraalbeurt in Zandvoort. Het is behoorlijk bijzonder dat ik dit gedaan heb. Vanuit mezelf zou het niet in me opkomen, maar ik werd gevraagd of ik mee wilde. Ik moest even denken, aangezien de schoonmaakbeurt van mijn huis dan weer moest worden uitgesteld. Maar ik bedacht dat het goed zou zijn voor mijn bloeddruk. Dat bleek inderdaad ook het geval te zijn. Om de een of andere reden heeft de ruwe zee een kalmerende invloed.

Nadat we in de strandtent een veel te dure warme chocomel met slagroom hadden genuttigd en even later een biertje in een naburig barretje (een visje eten werd vanwege drukte en belachelijke prijzen maar afgeblazen) werd de terugreis aanvaard. Op Amsterdam CS zagen we nog een achtervolging van de een of andere figuur door in geel gestoken veiligheidsfiguren.

Net bij de Chinees een foe yong hai opgehaald. Ik moet zeggen, ik voel me een stuk rustiger. Maar de stofzuiger moet alsnog aan het werk.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

