Catman is niet meer

Ik had nooit van hem gehoord. Maar als ik zo zijn uiterlijk zie, ga ik me wel afvragen wat iemand als hij bezield heeft. Wat maakt iemand dat hij zoiets met zijn lichaam uitspookt. En om dat allemaal te kunnen betalen, schijn je toch wel een redelijke baan te moeten hebben. Maar waar zou je moeten werken met een dergelijk uiterlijk? Anders dan in de een of andere freakshow kan ik niet verzinnen.

Mooi kan ik het beslist niet vinden. Maar dat vind ik van elke tatoeage.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

