Einde aan mijn Trouw-abonnement?

Al sinds 1995 heb ik Trouw, en ben altijd zeer tevreden over de inhoud. Een krant die een keer niet bezorgd werd, werd altijd keurig nabezorgd. Die nabezorgservice is helaas weggedaan.
De afgelopen twee dagen heb ik mijn krant niet gekregen. Daar heb je dan de afdeling bezorgklachten voor. En daar heb ik een klacht over. Er komt geen mens aan de telefoon, maar je zit te kwekken tegen een computer. Die computerstem zegt vervolgens zijn/haar excuses toe, maar doet er vervolgens niets mee. Ja, ik schijn een SMS te kunnen krijgen met een code voor Trouw online. Aangezien ik geen mobiele telefoon bezit (bewust niet) kan ik geen SMS ontvangen. En als dit al mogelijk was, dan wil ik hem niet.

De klantenservice dan maar. Ook weer zo’n klotemenu. Na de nodige keuzes te hebben doorlopen, komt er een mevrouw aan de lijn. Ze luistert half naar mijn klacht en is vrij onbeschoft. Ze kwekt door mij heen. Ik heb gezegd dat als ik morgen weer geen krant krijg, ik deze per direct ga beëindigen. Betalen voor iets dat je niet krijgt.

Het schijnt dat ik nog wel als abonnee te boek sta. Wellicht een nieuwe bezorger die de kranten wegpleurt? Of een analfabeet? Wie zal het zeggen. Vandaag ben ik dan nog wel abonnee, maar als er morgen weer geen krant ligt niet meer.

This entry was posted in Algemeen and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

